Ügyfél- és felhasználói tapasztalat

Ügyfél- és felhasználói tapasztalat

Vezető világmárkák számára nyújtunk segítséget ahhoz, hogy kiváló felhasználói élményt nyújtsanak különböző eszközökön, továbbá az applikáción keresztül a felhasználói szokásokat is modellezni tudjuk. A felhasználói tapasztalat pontos megértése létfontosságú bármely applikáció esetében.

Felhasználó központú igények

Első lépésként, a folyamat korai szakaszában, a működési igényeket gyűjtjük össze. Mobil eszköz esetén a „klikkelhető prototípus" (click dummy) kiépítésekor az Axure-t használjuk, a működéshez szükséges beállításokhoz és a használat során felmerülő eseti igények rögzítéséhez is.

A felhasználói tesztelés korai szakasza

Célszerűbbnek találjuk az egyesével történő igényfelmérés helyett egy prototípusként szolgáló felhasználói felületen begyűjteni az igényeket. Az így létrejött prototípus letölthető és több eszközön is tesztelhető, kipróbálható.

Felhasználói tapasztalat (User Experience, UX)

A bevált gyakorlatból és a felhasználói tesztelésből származó visszajelzésekből építjük ki az Ön számára a legalkalmasabb UX megoldást. Egy applikáció csak akkor sikeres, ha már elsőre jó benyomást kelt – és ez már az első 10 másodpercben eldől.