Hűségprogram egy brit étteremlánc számára

Hűségprogram egy brit étteremlánc számára

Cégünk segítségével a Grass Roots egy, az Egyesült Királyság egész területén működő étteremlánc számára indított el pontgyűjtő hűségkártya-programot, 20 milliós fogyasztói bázist célozva meg ezzel.

A P92 segítségével a Grass Roots a vendéglátóipar egyik vezető cégének három étteremlánca számára épített ki hűségprogramot. Mindhárom étteremlánc különböző arculattal és ajánlattal rendelkezik, de ugyanazt a háttérfelületet használják. A cél a meglévő, alapvető fogyasztói kapcsolatokat illetően méretgazdaságosság elérése, valamint a fogyasztó tranzakcióinak egységes megjelenítése.

Célzott kommunikációs eszközök használatával, valamint a hűséges fogyasztók számára kialakított jutalmazási rendszerrel, az étteremláncok új vendégeket is képesek magukhoz csábítani megnyerő ajánlataikkal.

A program először csak az egyik étteremlánc számára lett kifejlesztve, amit később még kettő követett, így ma már három különböző arculatot, honlapot és kommunikációs eszközöket használó programról beszélünk.

A program az első ilyen volt a piacon, és a rendkívül szoros határidőkkel sikerült teljesíteni. Az eredmények minden várakozást felülmúltak, nőtt az éttermek forgalma, a fogyasztás és a fogyasztókról alkotott ismeret.

Hűségprogram egy brit étteremlánc számára

Tények

  • Hozzávetőlegesen 10 millió kiküldött email az elmúlt évben
  • Több mint 50 email-változat megy ki rendszeresen
  • A vendégek akár 110%-kal többet költenek
  • A vendégek alkalmankénti fogyasztása nagyobb arányban nő