P92 iroda

Ismeretek szerzése

Az üzleti szabályok és az adatok statisztikai modellezése alkalmazható arra, hogy betekintést nyújtsunk az Ön ügyfélkörének viselkedésébe.

Új üzleti ismeretek szerzése

Az ismeretek megszerzése függ attól, hogy milyen képességekkel rendelkezünk az adatgyűjtés, szervezés és megőrzés szempontjából, ezekből az adatokból hogyan készítünk különböző analitikus modelleket, majd azokat milyen módon vizsgáljuk. Az ismeretek szerzéséhez modelleket kell létrehozni, ehhez pedig adatokra van szükségünk, ami nem csak az adatgyűjtési-, kezelési és archiválási folyamatokat jelenti, hanem azt is, hogy ezután hogy dolgozzuk fel az összegyűjtött adatokat, ebből milyen jellemzők következnek, és hogy milyen meta adatot kell gyűjteni. Tapasztalataink, valamint a megfelelő Microsoft vagy Pentaho eszközkészlet alapján építjük ki az ismeretek szerzéséhez szükséges legjobb megoldást ügyfeleink számára.

Megfelelő felépítés és a közösségi hálók

Az ismeretszerzés nagyban függ a környezet felépítésétől. A fogyasztói piacot mérők által vizsgált jellemzők száma a néhány fogyasztótól a több ezerig terjed. Ilyenek például a fogyasztók webes viselkedése, újabban pedig a fogyasztói kapcsolatok a közösségi hálókon. 

Adatrögzítés

Bizonyos adatfajtákat nem feltétlenül lehet rögtön rögzíteni. Jó példa erre az, hogy mennyi idő telt el a web megjelenése és aközött, hogy ma már képesek vagyunk a sütik segítségével nyomon követni a weboldalakon való böngészést. Az ismeretszerzés többek között azt is jelenti, hogy a jellemzően nagy adathalmazokkal rendelkező környezetekben előforduló rendszerezetlen adatok rendszerezésre kerülnek, valamint azok az adatok kerülnek a középpontba, amelyeknek egy adott kontextusban vagy a célrendszer környezetének ismeretében „értelme" van.

Vissza: Üzleti intelligencia Elemzés és döntés